دوشنبه 03 دي 1403      05:10
 
 
Text/HTML


 

Text/HTML





آمار بازدید
Text/HTML
ثبت علامت تجاری توسط وکلای پایه یک دادگستری، خرید و فروش برند تجاری،علامت تجاری خود را برای فروش به ما بسپارید

 

 

کاربران محترم جهت نوشتن مطلب در تالار گفتگو ابتدا از بالای صفحه ثبت نام کرده و پس از ورود مطالب خود را اضافه و ثبت نمایند

 

 

لطفا تمام فیلدها را پر نموده و رمز عبور خود را بیش از 8 کارکتر انتخاب نمایید

ثبت نام تجاري،ثبت علامت تجاري،ثبت علائم تجاري،ثبت اسم تجاري،ثبت برندتجاري،ثبت لوگو،ترخیص،ترخیص کالا،ترخیص کار،گمرک،گمرکی،ترخیص کالا از گمرک،ثبت سفارش،حق العملکار گمرک، برند تجاری فروشی،علامت تجاری فروشی،نام تجاری فروشی،لوگوی تجاری فروشی،خرید و فروش علائم تجاری،خرید و فروش علامت تجاری،خرید و فروش برند تجاری،خرید و فروش نام تجاری،هزینه گمرکی،,بازرگاني,صادرات واردات,بندرعباس,مسافر,کالا,گمرک,تجارت,بازرگان,ترانزيت,ثبت سفارش,سفارش,پرفرما,پروفرما,کارت بازرگاني,طرح توجيهي,مستعمل,صنايع,کشتراني,ارشاد,حمل ونقل,فاکتور,گواهي مبدا,بيمه,عدل بندي,بانک,برات,برات وصولي,واردات در قبال صادرات,گمرک,تجارت,اظهارنامه,پيشنويس,کنسول گري,اخبار,کالا,مرجع,پشتيباني,محفوظ,خط,ترخيص کالا و خدمات ,ترخيص,کارت ,حق العمل، ثبت نام تجاري در ايران، ثبت نام تجاري محصول، ثبت نام تجاري کالا، مراحل ثبت نام تجاري، سازمان ثبت نام تجاري، اظهارنامه ثبت نام تجاري، فرم ثبت نام تجاري، اداره ثبت نام تجاري، هزينه ثبت نام تجاري، مدارک ثبت نام تجاري، شرايط ثبت نام تجاري، آدرس اداره ثبت نام تجاري، سامانه ثبت نام تجاري، نحوه ثبت نام تجاري، ثبت نام تجاري شرکت ، ثبت نام تجاري بين المللي ، ثبت نام صنعتي، ثبت نام تجاري در سيستم مادريد، ثبت نام تجارتي، ثبت علامت تجاري در ايران، ثبت علامت تجاري محصول، ثبت علامت تجاري کالا، مراحل ثبت علامت تجاري، سازمان ثبت علامت تجاري، اظهارنامه ثبت علامت تجاري، فرم ثبت علامت تجاري، اداره ثبت علامت تجاري، هزينه ثبت علامت تجاري، مدارک ثبت علامت تجاري، شرايط ثبت علامت تجاري، آدرس اداره ثبت علامت تجاري، سامانه ثبت علامت تجاري، نحوه ثبت علامت تجاري، ثبت علامت تجاري شرکت، ثبت علامت تجاري بين المللي ، ثبت علامت صنعتي، ثبت علامت تجاري در سيستم مادريد، ثبت علامت تجارتي، ثبت برند تجاري در ايران، ثبت برند تجاري محصول، ثبت برند تجاري کالا، مراحل ثبت برند تجاري، سازمان ثبت برند تجاري، اظهارنامه ثبت برند تجاري، فرم ثبت برند تجاري، اداره ثبت برند تجاري، هزينه ثبت برند تجاري، مدارک ثبت برند تجاري، شرايط ثبت برند تجاري، آدرس اداره ثبت برند تجاري، سامانه ثبت برند تجاري، نحوه ثبت برند تجاري، ثبت برند تجاري شرکت ، ثبت برند تجاري بين المللي ، ثبت برند صنعتي، ثبت برند تجاري در سيستم مادريد، ثبت برند تجارتي، ثبت علائم تجاري در ايران، ثبت علائم تجاري محصول، ثبت علائم تجاري کالا، مراحل ثبت علائم تجاري، سازمان ثبت علائم تجاري، اظهارنامه ثبت علائم تجاري، فرم ثبت علائم تجاري، اداره ثبت علائم تجاري، هزينه ثبت علائم تجاري، مدارک ثبت علائم تجاري، شرايط ثبت علائم تجاري، آدرس اداره ثبت علائم تجاري، سامانه ثبت علائم تجاري، نحوه ثبت علائم تجاري، ثبت علائم تجاري شرکت ، ثبت علائم تجاري بين المللي ، ثبت علائم صنعتي، ثبت علائم تجاري در سيستم مادريد، ثبت علائم تجارتي، ثبت اسم تجاري در ايران، ثبت اسم تجاري محصول، ثبت اسم تجاري کالا، مراحل ثبت اسم تجاري، سازمان ثبت اسم تجاري، اظهارنامه ثبت اسم تجاري، فرم ثبت اسم تجاري، اداره ثبت اسم تجاري، هزينه ثبت اسم تجاري، مدارک ثبت اسم تجاري، شرايط ثبت اسم تجاري، آدرس اداره ثبت اسم تجاري، سامانه ثبت اسم تجاري، نحوه ثبت اسم تجاري، ثبت اسم تجاري شرکت ثبت اسم تجاري بين المللي ، ثبت اسم صنعتي، ثبت اسم تجاري در سيستم مادريد، ثبت اسم تجارتي، ثبت لوگو تجاري در ايران، ثبت لوگو تجاري محصول، ثبت لوگو تجاري کالا، مراحل ثبت لوگو تجاري، سازمان ثبت لوگو تجاري، اظهارنامه ثبت لوگو تجاري، فرم ثبت لوگو تجاري، اداره ثبت لوگو تجاري، هزينه ثبت لوگو تجاري، مدارک ثبت لوگو تجاري، شرايط ثبت لوگو تجاري، آدرس اداره ثبت لوگو تجاري، سامانه ثبت لوگو تجاري، نحوه ثبت لوگو تجاري، ثبت لوگو تجاري شرکت ، ثبت لوگو تجاري بين المللي ، ثبت لوگو صنعتي، ثبت لوگو تجاري در سيستم مادريد، ثبت لوگو تجارتي،برند لباس،تاپ برند، نام برند،برند برها،انواع برند،برندهای معروف،دانشگاه برند، برند برتر،نام های تجاری،ترخیص خودرو،شرکت ترخیص کالا،گمرک تعرفه،سایت گمرک سایت گمرک ایران،اداره گمرک،سازمان گمرک،آزمون گمرک

 

تالار گفتگو
تاریخچه و توصیف نام تجاری
آخرین پست 27 اسفند 1396 10:56 ق.ظ بوسیله kara sabt. 0 پاسخ ها.
مناسب چاپ
مرتب سازی:
قبلیقبلی بعدیبعدی
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.
مولف پیام ها
karaeiکاربر آفلاین می باشد
Basic Member
Basic Member
Posts:100

--
27 اسفند 1396 10:56 ق.ظ  
تاریخچه ی نام تجاری:
نام تجاری رشته ای از بازاریابی است که در قرن نوزدهم با ورود محصولات بسته بندی شده به وجود آمد. کلمه ی نام تجاری(برند)ریشه در کلمه ی اسکاندیناوی برندر دارد.در واقع در آن زمان نام تجاری وسیله ای برای تشخیص صاحبان اصلی حیوانات به حساب می آمد و صاحبان حیوانات با سوزاندن تن آن ها به شکل یک علامت ویژه،آن ها را علامت گذاری می کردند.این نشانه ها ،اولین شکل های دیداری نام تجاری را تشکیل می دهند.


توصیف نام تجاری:
نام تجاری سالهاست که به عنوان مفهومی برای شناسایی و تمیز دادن محصول یک تولیدکننده از تولیدکننده ی دیگر به حساب می آید. کارلف ولاونگسون،نام تجاری را علامت یک شرکت یا محصول به همراه نشانه های خارجی همراه آن می دانند.در لغت نامه بازاریابی بیان شده که نام تجاری عبارت است از نامی منحصر به فرد برای یک محصول ،همراه با شخصیت و هویتی که توسط تولیدکننده به محصول داده می شود.
اکثر اندیشمندان به نام تجاری به عنوان مفهومی می نگرند که در بازار،آگاهی،خوشنامی و برجستگی ایجاد کند.در اصل این تعریف بر ویژگی های دیداری(به عنوان منشا تمایز)تاکید دارد.
همچنین کوین لین کلر،نام تجاری را آمیخته ای از نشانه های روانی و ذهنی در مصرف کننده جهت افزایش ارزش تصور شده از محصول یا خدمت می داند و این نشانه ها بایستی منحصر به فرد،برجسته و مطلوب باشد.در حقیقت،نام تجاری برای شرکت ها دارایی است که توسط آن می توانند به عنوان ارزشی متفاوت در ذهن مشتریان نفوذ کنند.
کاپفر،نام تجاری را به گونه ای کلی تعریف کرده است.به گفته ی وی،نام تجاری عبارت است از نامی که خریداران را تحت تاثیر قرار دهد.در واقع آنچه یک نام را به نام تجاری تبدیل می کند،برجستگی،تمایز،اعتماد و...مرتبط به نشانه ها است.بنابراین نام تجاری یک سیستم زنده است که از سه قطب اصلی(محصول و خدمت،نام و مفهوم)تشکیل شده است.
یکی از بهترین تعاریف برند در سال 1995،توسط گرندزرلزی ارائه شد:
وی معتقد است برند نمادی پیچیده است که دامنه ی متنوعی از ایده ها و ویژگی ها را در بر می گیرد.برند نه تنها با استفاده از آهنگ خود(معنی و مفهوم لغوی) بلکه مهم تر از آن با استفاده از هر عاملی که در طول زمان به نحوی با آن درآمیخته و در جامعه به صورت هویت اجتماعی و شناخته شده نمود یافته ،با مشتری سخن می گوید.
به طور کلی می توان دو رویکرد اصلی را زیر بنای تمام مباحث ایجاد نام تجاری دانست که عبارتند از:
رویکرد افزوده به محصول که نام تجاری را به عنوان چیزی اضافه شده به محصول می داند.در اصل،نام تجاری در این جا وسیله ای برای تشخیص و شناسایی محصول است.این رویکرد ،نام تجاری را عاملی در ارائه ی محصول جدید می داند.
رویکرد کل گرا که تمرکز آن بر مفهوم نام تجاری است.در اینجا،نام تجاری به عنوان یک کل در نظر گرفته می شود که در آن،به نیازها و خواسته های بازار هدف توجه می گردد.
در این دیدگاه،کلیه ی عناصر آمیخته بازاریابی توسط نام تجاری با یکدیگر یکپارچه شده و تک تک اجزاء به گونه ای مدیریت می شوند تا بتوانند در راستای احیای نام تجاری عمل کنند.
با این اوصاف،نام تجاری برای شرکت ها دارایی جهت متمایز ساختن خود از دیگر رقبا محسوب می گردد و می توان بر این باور بود که تجسم و تصویر قوی از سازمان،اثربخش ترین شیوه ی تمایز است.
کوتاه آنکه،امروزه،با توجه به حجم انبوه تولیدات و رقابت تولیدکنندگان در محصولات مشترک،انتخاب مشتریان بر اساس عوامل مختلفی صورت می گیرد که از جمله ی آن ها می توان به شاخص های انتخاب برند اشاره کرد.بنابراین، با توجه به گسترش مبادلات در سطح بین الملل و رقابت شدید بین برندهای مختلف،مطالعه و شناسایی و اولویت بندی شاخص های تاثیرگذار بر رفتار مصرف کننده در انتخاب نام تجاری ،امری ضروری به نظر می رسد.

اعتماد و رضایت شما افتخار ماست.



شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com