دوشنبه 05 آذر 1403      13:09
 
 
Text/HTML


 

Text/HTML





آمار بازدید
Text/HTML
ثبت علامت تجاری توسط وکلای پایه یک دادگستری، خرید و فروش برند تجاری،علامت تجاری خود را برای فروش به ما بسپارید

 

 

کاربران محترم جهت نوشتن مطلب در تالار گفتگو ابتدا از بالای صفحه ثبت نام کرده و پس از ورود مطالب خود را اضافه و ثبت نمایند

 

 

لطفا تمام فیلدها را پر نموده و رمز عبور خود را بیش از 8 کارکتر انتخاب نمایید

ثبت نام تجاري،ثبت علامت تجاري،ثبت علائم تجاري،ثبت اسم تجاري،ثبت برندتجاري،ثبت لوگو،ترخیص،ترخیص کالا،ترخیص کار،گمرک،گمرکی،ترخیص کالا از گمرک،ثبت سفارش،حق العملکار گمرک، برند تجاری فروشی،علامت تجاری فروشی،نام تجاری فروشی،لوگوی تجاری فروشی،خرید و فروش علائم تجاری،خرید و فروش علامت تجاری،خرید و فروش برند تجاری،خرید و فروش نام تجاری،هزینه گمرکی،,بازرگاني,صادرات واردات,بندرعباس,مسافر,کالا,گمرک,تجارت,بازرگان,ترانزيت,ثبت سفارش,سفارش,پرفرما,پروفرما,کارت بازرگاني,طرح توجيهي,مستعمل,صنايع,کشتراني,ارشاد,حمل ونقل,فاکتور,گواهي مبدا,بيمه,عدل بندي,بانک,برات,برات وصولي,واردات در قبال صادرات,گمرک,تجارت,اظهارنامه,پيشنويس,کنسول گري,اخبار,کالا,مرجع,پشتيباني,محفوظ,خط,ترخيص کالا و خدمات ,ترخيص,کارت ,حق العمل، ثبت نام تجاري در ايران، ثبت نام تجاري محصول، ثبت نام تجاري کالا، مراحل ثبت نام تجاري، سازمان ثبت نام تجاري، اظهارنامه ثبت نام تجاري، فرم ثبت نام تجاري، اداره ثبت نام تجاري، هزينه ثبت نام تجاري، مدارک ثبت نام تجاري، شرايط ثبت نام تجاري، آدرس اداره ثبت نام تجاري، سامانه ثبت نام تجاري، نحوه ثبت نام تجاري، ثبت نام تجاري شرکت ، ثبت نام تجاري بين المللي ، ثبت نام صنعتي، ثبت نام تجاري در سيستم مادريد، ثبت نام تجارتي، ثبت علامت تجاري در ايران، ثبت علامت تجاري محصول، ثبت علامت تجاري کالا، مراحل ثبت علامت تجاري، سازمان ثبت علامت تجاري، اظهارنامه ثبت علامت تجاري، فرم ثبت علامت تجاري، اداره ثبت علامت تجاري، هزينه ثبت علامت تجاري، مدارک ثبت علامت تجاري، شرايط ثبت علامت تجاري، آدرس اداره ثبت علامت تجاري، سامانه ثبت علامت تجاري، نحوه ثبت علامت تجاري، ثبت علامت تجاري شرکت، ثبت علامت تجاري بين المللي ، ثبت علامت صنعتي، ثبت علامت تجاري در سيستم مادريد، ثبت علامت تجارتي، ثبت برند تجاري در ايران، ثبت برند تجاري محصول، ثبت برند تجاري کالا، مراحل ثبت برند تجاري، سازمان ثبت برند تجاري، اظهارنامه ثبت برند تجاري، فرم ثبت برند تجاري، اداره ثبت برند تجاري، هزينه ثبت برند تجاري، مدارک ثبت برند تجاري، شرايط ثبت برند تجاري، آدرس اداره ثبت برند تجاري، سامانه ثبت برند تجاري، نحوه ثبت برند تجاري، ثبت برند تجاري شرکت ، ثبت برند تجاري بين المللي ، ثبت برند صنعتي، ثبت برند تجاري در سيستم مادريد، ثبت برند تجارتي، ثبت علائم تجاري در ايران، ثبت علائم تجاري محصول، ثبت علائم تجاري کالا، مراحل ثبت علائم تجاري، سازمان ثبت علائم تجاري، اظهارنامه ثبت علائم تجاري، فرم ثبت علائم تجاري، اداره ثبت علائم تجاري، هزينه ثبت علائم تجاري، مدارک ثبت علائم تجاري، شرايط ثبت علائم تجاري، آدرس اداره ثبت علائم تجاري، سامانه ثبت علائم تجاري، نحوه ثبت علائم تجاري، ثبت علائم تجاري شرکت ، ثبت علائم تجاري بين المللي ، ثبت علائم صنعتي، ثبت علائم تجاري در سيستم مادريد، ثبت علائم تجارتي، ثبت اسم تجاري در ايران، ثبت اسم تجاري محصول، ثبت اسم تجاري کالا، مراحل ثبت اسم تجاري، سازمان ثبت اسم تجاري، اظهارنامه ثبت اسم تجاري، فرم ثبت اسم تجاري، اداره ثبت اسم تجاري، هزينه ثبت اسم تجاري، مدارک ثبت اسم تجاري، شرايط ثبت اسم تجاري، آدرس اداره ثبت اسم تجاري، سامانه ثبت اسم تجاري، نحوه ثبت اسم تجاري، ثبت اسم تجاري شرکت ثبت اسم تجاري بين المللي ، ثبت اسم صنعتي، ثبت اسم تجاري در سيستم مادريد، ثبت اسم تجارتي، ثبت لوگو تجاري در ايران، ثبت لوگو تجاري محصول، ثبت لوگو تجاري کالا، مراحل ثبت لوگو تجاري، سازمان ثبت لوگو تجاري، اظهارنامه ثبت لوگو تجاري، فرم ثبت لوگو تجاري، اداره ثبت لوگو تجاري، هزينه ثبت لوگو تجاري، مدارک ثبت لوگو تجاري، شرايط ثبت لوگو تجاري، آدرس اداره ثبت لوگو تجاري، سامانه ثبت لوگو تجاري، نحوه ثبت لوگو تجاري، ثبت لوگو تجاري شرکت ، ثبت لوگو تجاري بين المللي ، ثبت لوگو صنعتي، ثبت لوگو تجاري در سيستم مادريد، ثبت لوگو تجارتي،برند لباس،تاپ برند، نام برند،برند برها،انواع برند،برندهای معروف،دانشگاه برند، برند برتر،نام های تجاری،ترخیص خودرو،شرکت ترخیص کالا،گمرک تعرفه،سایت گمرک سایت گمرک ایران،اداره گمرک،سازمان گمرک،آزمون گمرک

 

تالار گفتگو
برند و برندسازی
آخرین پست 08 ارديبهشت 1394 04:07 ب.ظ بوسیله sabttehran. 0 پاسخ ها.
مناسب چاپ
مرتب سازی:
قبلیقبلی بعدیبعدی
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.
مولف پیام ها
jکاربر آفلاین می باشد
New Member
New Member
Posts:85

--
08 ارديبهشت 1394 04:07 ب.ظ  
روزی یکی از مدیران هارلی دیویدسون (تولیدکننده قدرتمند موتورسیکلت با سابقه بیش از یک قرن) یکی از مدیران هوندا را ملاقات کرده بود و طی مذاکره مدیر هوندا، از مزایای نسبت توان به وزن هوندا که در دنیا منحصر بفرد می باشد و برتری های دیگر موتور هوندا که باعث برتری آن نسبت به موتورسازی های آمریکایی شده بود می گفت. مدیرهارلی دیویدسون پس از گوش دادن به تمامی صحبتها چنین گفت: (ولی تا امروز ندیدم و به یاد ندارم که کسی آرم هوندا را روی بازوی خود خالکوبی کرده باشد) معمولاً این جملات در ذهن، قدرت و بزرگی برند را تداعی می نماید.
پیکاسو در مورد خرافات چنین نظر داده است: خلاقیت چیزی است که همه ما، وقتی آن را می بینیم درکش می نماییم. اما از تعریف آن ناتوان هستیم. شاید بتوانیم تعریف فوق را برای برند نیز بکار بریم.
متخصصان برند و برند سازی هنوز هم مجبورند برای مخاطبان، از اینکه چه چیزی «برند» محسوب می شود و چه تفاوتی با علامت تجاری دارد صحبت نمایند.
برخی از مهمترین تفاوتها را در زیر ذکر می نماییم:
_ برند با علامت تجاری متفاوت است.
_ برند با حسن شهرت متفاوت است.
_ برند با گران قیمت بودن متفاوت است.
_ برند داشتن با شعار تبلیغاتی متفاوت است.
_ برند داشتن به اینکه «همه شما را بشناسند» ربطی ندارد.
_ داشتن برند شخصی با داشتن «لوگوی شخصی» متفاوت است.
_ برند داشتن با «مشابه بزرگان بودن» متفاوت است.
برند با علامت تجاری متفاوت است. هرکسی می تواند علامت تجاری داشته باشد هرکسی می تواند یک نشانه یا آرم گرافیکی طراحی نموده و در هر کجای دنیا که هست آن را بسادگی ثبت نماید. اما شما هنوز «برند» ندارید. فقط یک « علامت تجاری» ثبت شده دارید. برای مثال «تهران ثبت» یک نام تجاری است ولی آیابرند نیز محسوب می گردد؟
برند با حسن شهرت متفاوت می باشد. حتی یک دزد با سابقه هم می تواند صاحب برند باشد. حتی یک خودروساز ضعیف هم که تولید مناسبی ندارد می تواند صاحب برند باشد. «خفاش شب» بعنوان یک برند قدرتمند که زنان را می دزدیده و به فجیع ترین شکل به قتل می رسانده.
برای اینکه یک محصول برند داشته باشد نباید حتماً گرانقیمت و دور از دسترس باشد. بعنوان مثال ژیلت یک برند موفق در صنعت تیغ است و یا «تهران ثبت» برندی موفق در زمینه خدمات ثبتی می باشد.
برند داشتن با شعار تبلیغاتی داشتن متفاوت است. کافی است به شرکتها مراجعه نموده و از آنها در مورد برند سازی جویا شوید، یا از شما می خواهند که برای آنها شعاری بسازید یا خواهند گفت: بله ما یک شعار سازمانی هم داریم….
شعار شما زمانی میتواند بخشی از برند شما باشد که خود شما یا محصولتان را در ذهن مخاطب تداعی نماید. بعنوان مثال آیا شعار «خدماتی نوین، انتخابی شایسته» معرف برند «تهران ثبت» می باشد و یا با شنیدن این شعار نام «تهران ثبت» در ذهن تداعی می شود؟
برند داشتن به معنای آن نیست که «همه» باید شما را بشناسند. شما ناشر یک کتاب معماری هستید، آیا برند قوی به معنای این است که همه جامعه نام شما را شنیده باشند؟ یا اینکه همه کتابخوانها نام شما را شنیده باشند؟ یا حتی همه معماران نام شما را شنیده باشند؟
برند بودن در «فضای مشتریان بالقوه و مشتریان هدف» معنا پیدا می نماید به عنوان مثال آیا همه اقشار مردم ایران نام «تهران ثبت» را می شناسند؟ جواب: خیر زیرا خدمات این مجموعه صرفاً خدمات حقوقی مربوط به شرکتها بوده و این برند فقط در بین افراد حقوقی شناخته شده می باشد و از آن بنام برند یاد می نمایند و واقعیت این است که شما باید برای مدیران و سازمانها و افرادی که دغدغه توسعه برند خود را دارند شناخته شده باشید.
برند و برند سازی قرار است که به کمک ما بیاید تا در دنیایی که با انسانهای مشابه و محصولهای مشابه و سازمانهای مشابه و … اشباع شده است، متمایز شویم.
برندسازی ایجاد هویتی است که دیگران برای ارتقاء تصویر خود، به آن تکیه می کنند.
و نهایت امر «برند» باید به ما جایگاهی منحصر به فرد دهد، نه مانند بهترینها بلکه متفاوت از بهترینها.
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com