شنبه 03 آذر 1403      02:09
 
 
Text/HTML


 

Text/HTML





آمار بازدید
Text/HTML
ثبت علامت تجاری توسط وکلای پایه یک دادگستری، خرید و فروش برند تجاری،علامت تجاری خود را برای فروش به ما بسپارید

 

 

کاربران محترم جهت نوشتن مطلب در تالار گفتگو ابتدا از بالای صفحه ثبت نام کرده و پس از ورود مطالب خود را اضافه و ثبت نمایند

 

 

لطفا تمام فیلدها را پر نموده و رمز عبور خود را بیش از 8 کارکتر انتخاب نمایید

ثبت نام تجاري،ثبت علامت تجاري،ثبت علائم تجاري،ثبت اسم تجاري،ثبت برندتجاري،ثبت لوگو،ترخیص،ترخیص کالا،ترخیص کار،گمرک،گمرکی،ترخیص کالا از گمرک،ثبت سفارش،حق العملکار گمرک، برند تجاری فروشی،علامت تجاری فروشی،نام تجاری فروشی،لوگوی تجاری فروشی،خرید و فروش علائم تجاری،خرید و فروش علامت تجاری،خرید و فروش برند تجاری،خرید و فروش نام تجاری،هزینه گمرکی،,بازرگاني,صادرات واردات,بندرعباس,مسافر,کالا,گمرک,تجارت,بازرگان,ترانزيت,ثبت سفارش,سفارش,پرفرما,پروفرما,کارت بازرگاني,طرح توجيهي,مستعمل,صنايع,کشتراني,ارشاد,حمل ونقل,فاکتور,گواهي مبدا,بيمه,عدل بندي,بانک,برات,برات وصولي,واردات در قبال صادرات,گمرک,تجارت,اظهارنامه,پيشنويس,کنسول گري,اخبار,کالا,مرجع,پشتيباني,محفوظ,خط,ترخيص کالا و خدمات ,ترخيص,کارت ,حق العمل، ثبت نام تجاري در ايران، ثبت نام تجاري محصول، ثبت نام تجاري کالا، مراحل ثبت نام تجاري، سازمان ثبت نام تجاري، اظهارنامه ثبت نام تجاري، فرم ثبت نام تجاري، اداره ثبت نام تجاري، هزينه ثبت نام تجاري، مدارک ثبت نام تجاري، شرايط ثبت نام تجاري، آدرس اداره ثبت نام تجاري، سامانه ثبت نام تجاري، نحوه ثبت نام تجاري، ثبت نام تجاري شرکت ، ثبت نام تجاري بين المللي ، ثبت نام صنعتي، ثبت نام تجاري در سيستم مادريد، ثبت نام تجارتي، ثبت علامت تجاري در ايران، ثبت علامت تجاري محصول، ثبت علامت تجاري کالا، مراحل ثبت علامت تجاري، سازمان ثبت علامت تجاري، اظهارنامه ثبت علامت تجاري، فرم ثبت علامت تجاري، اداره ثبت علامت تجاري، هزينه ثبت علامت تجاري، مدارک ثبت علامت تجاري، شرايط ثبت علامت تجاري، آدرس اداره ثبت علامت تجاري، سامانه ثبت علامت تجاري، نحوه ثبت علامت تجاري، ثبت علامت تجاري شرکت، ثبت علامت تجاري بين المللي ، ثبت علامت صنعتي، ثبت علامت تجاري در سيستم مادريد، ثبت علامت تجارتي، ثبت برند تجاري در ايران، ثبت برند تجاري محصول، ثبت برند تجاري کالا، مراحل ثبت برند تجاري، سازمان ثبت برند تجاري، اظهارنامه ثبت برند تجاري، فرم ثبت برند تجاري، اداره ثبت برند تجاري، هزينه ثبت برند تجاري، مدارک ثبت برند تجاري، شرايط ثبت برند تجاري، آدرس اداره ثبت برند تجاري، سامانه ثبت برند تجاري، نحوه ثبت برند تجاري، ثبت برند تجاري شرکت ، ثبت برند تجاري بين المللي ، ثبت برند صنعتي، ثبت برند تجاري در سيستم مادريد، ثبت برند تجارتي، ثبت علائم تجاري در ايران، ثبت علائم تجاري محصول، ثبت علائم تجاري کالا، مراحل ثبت علائم تجاري، سازمان ثبت علائم تجاري، اظهارنامه ثبت علائم تجاري، فرم ثبت علائم تجاري، اداره ثبت علائم تجاري، هزينه ثبت علائم تجاري، مدارک ثبت علائم تجاري، شرايط ثبت علائم تجاري، آدرس اداره ثبت علائم تجاري، سامانه ثبت علائم تجاري، نحوه ثبت علائم تجاري، ثبت علائم تجاري شرکت ، ثبت علائم تجاري بين المللي ، ثبت علائم صنعتي، ثبت علائم تجاري در سيستم مادريد، ثبت علائم تجارتي، ثبت اسم تجاري در ايران، ثبت اسم تجاري محصول، ثبت اسم تجاري کالا، مراحل ثبت اسم تجاري، سازمان ثبت اسم تجاري، اظهارنامه ثبت اسم تجاري، فرم ثبت اسم تجاري، اداره ثبت اسم تجاري، هزينه ثبت اسم تجاري، مدارک ثبت اسم تجاري، شرايط ثبت اسم تجاري، آدرس اداره ثبت اسم تجاري، سامانه ثبت اسم تجاري، نحوه ثبت اسم تجاري، ثبت اسم تجاري شرکت ثبت اسم تجاري بين المللي ، ثبت اسم صنعتي، ثبت اسم تجاري در سيستم مادريد، ثبت اسم تجارتي، ثبت لوگو تجاري در ايران، ثبت لوگو تجاري محصول، ثبت لوگو تجاري کالا، مراحل ثبت لوگو تجاري، سازمان ثبت لوگو تجاري، اظهارنامه ثبت لوگو تجاري، فرم ثبت لوگو تجاري، اداره ثبت لوگو تجاري، هزينه ثبت لوگو تجاري، مدارک ثبت لوگو تجاري، شرايط ثبت لوگو تجاري، آدرس اداره ثبت لوگو تجاري، سامانه ثبت لوگو تجاري، نحوه ثبت لوگو تجاري، ثبت لوگو تجاري شرکت ، ثبت لوگو تجاري بين المللي ، ثبت لوگو صنعتي، ثبت لوگو تجاري در سيستم مادريد، ثبت لوگو تجارتي،برند لباس،تاپ برند، نام برند،برند برها،انواع برند،برندهای معروف،دانشگاه برند، برند برتر،نام های تجاری،ترخیص خودرو،شرکت ترخیص کالا،گمرک تعرفه،سایت گمرک سایت گمرک ایران،اداره گمرک،سازمان گمرک،آزمون گمرک

 

تالار گفتگو
فرآیند ثبت شرکت بیمه
آخرین پست 26 آذر 1396 12:43 ب.ظ بوسیله kara sabt. 0 پاسخ ها.
مناسب چاپ
مرتب سازی:
قبلیقبلی بعدیبعدی
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.
مولف پیام ها
karaeiکاربر آفلاین می باشد
Basic Member
Basic Member
Posts:100

--
26 آذر 1396 12:43 ب.ظ  
بیمه عملی است که یک شخص هر گونه خطر یا زیان مالی را که ممکن است به جان یا مال او وارد شود با پرداخت وجه معینی به عهده شخص دیگری بگذارد،بدین معنی که هر گاه آن خطر یا خسارت به او رسید،بیمه کننده غرامت آن را بدهد یا جبران کند.


سابقه بیمه را تا 4500 سال قبل از میلاد مسیح می دانند.چینی ها اولین ملتی بودند که اصل تقسیم خطر را در سه هزار سال قبل از میلاد در باربری دریایی مراعات می کردند.دو هزار سال قبل از میلاد در باربری دریایی مراعات می کردند.دو هزار سال قبل از میلاد مسیح"هامورابی" پادشاه بابل با وضع قوانین ویژه ای کالاهایی را که از سایر شهرها و ولایات به مرکز آن شهر( کلده) حمل می شد و در معرض خطراتی مانند غارت و دزدی راهزنان و یا سایر حوادث قرار می گرفت تحت پوشش و حمایت قرار داد و خسارت وارده بر این کالاها از طرف اهالی شهر بابل جبران می شد.
در طول چندین سده این گونه تامین ها و در واقع نوعی پوشش های ابتدایی بیمه ای،به منظور رونق امور تجاری در کشورهای مختلف جهان رواج یافت.اما بیمه به صورتی که امروزه با شیوه های علمی و کاربردی وسیع با آن سر و کار داریم پایه هایش از حدود سال های 1350 میلادی شکل گرفت.
اولین قانون بیمه در اسپانیا حوالی سال های 1435 میلادی تدوین شد و به تدریج در سایر کشورها با توجه به ضرورت پیش آمده تنظیم و برقرار گردید.بیمه به صورت سازمان یافته و مدون همگام با پیدایش و گسترش صنعت در اروپا در قرون هفدهم و هیجدهم پا گرفت که در انگلستان سازمان های تخصصی به دامنه بیمه در تجارت داخلی و خارجی وسعت بخشیدند.
بیمه به مفهوم وسیع تر آنکه پوشش هایی نظیر بیماری و مستمری ایام پیری را برقرار می کرد در سال 1884 میلادی در کشور آلمان به وجود آمد.امروزه وسعت و دامنه پوشش های بیمه ای آنچنان گسترش یافته که تمام شئون اجتماعی و اقتصادی مردم و جوامع را در برگرفته است.

بیمه در ایران
در سال 1308 هجری قمری که ناصرالدین شاه قاجار بر کشور حکومت می کرد امتیاز موسسه ای به نام اداره حمل و نقل و سازمان بیمه در سراسر ایران به فردی از اهالی روسیه به نام "لازارپولیا کوف" واگذار گردید.بعداَ شرکت های دیگر خارجی در ایران اقدام به تاسیس شرکت بیمه کردند.مانند شرکت آلیانس،یورکشایر،رویال و ... که به دلیل نبودن شرکت بیمه ایرانی بازرگانان و تجار و موسسات ناچاراَ برای خدمات بیمه ای مورد نیاز خود به این شرکت ها مراجعه می کردند.
در سال 1314 اولین شرکت بیمه ایرانی به نام شرکت سهامی بیمه ایران با سرمایه 20 میلیون ریال تاسیس گردید که مورد استقبال مردم قرار گرفت.در 7 اردیبهشت 1316 اولین قانون بیمه مشتمل بر 36 ماده به تصویب رسید که هنوز هم معتبر است.در سال 1350 بیمه مرکزی ایران تاسیس گردید که به موجب ماده یک قانون تشکیل خود،وظیفه تنظیم و تعمیم و هدایت امر بیمه درایران و حمایت بیمه گزاران و صاحبان حقوق آن ها و همچنین اعمال نظارت به فعالیت های موسسات بیمه در ایران را عهده دار است.
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی،کلیه شرکت های بیمه خصوصی در ایران ملی شدند و از سال 1367 انجام عملیات بیمه به موجب قانون اداره امور شرکت های بیمه مصوب 13/9/1367 در انحصار چهار شرکت بیمه یعنی بیمه ایران،بیمه البرز،بیمه آسیا و بیمه دانا قرار گرفت.

ثبت شرکت بیمه:
به موجب قانون بیمه مصوب 7/2/1316 بیمه عقدی است که به موجب آن یک طرف تعهد می کند در ازای پرداخت وجه یا وجوهی از طرف دیگر در صورت وقوع یا بروز حادثه خسارت وارده بر او جبران نموده یا وجه معینی را بپردازد.
ثبت تاًسیس و تغییرات کلیه ی شرکت های بیمه ای با موضوعات تصدی به هر گونه خدمات بیمه ای و نمایندگی بیمه و کارگزاری خدمات بیمه ای ،اخذ نمایندگی از شرکت بیمه،عرضه ی خدمات بیمه ای با رعایت قانون تاًسیس بیمه ی مرکزی ایران و بیمه گری مصوبات شورای عالی ، بیمه ی دستورالعمل ها و مفاد قرارداد نمایندگی بیمه نیاز به اخذ مجوز از بیمه ی مرکزی ایران و یا حسب مورد بر طبق دستورالعمل های مصوب و صرفاً نمایندگی های بیمه از بیمه ی اصلی آن دارد. مستنداتماده ی 1 و37 قانون تاًسیس بیمه ی مرکزی ایران؛قانون تاًسیس و موًسسات بیمه ی غیر دولتی مصوب 1380؛آئین نامه ی تنظیم امور نمایندگی بیمه توسط شورای عالی بیمه )
وفق ماده 8 قانون ثبت شرکت ها،شرکت های بیمه اعم از ایرانی و خارجی تابع نظامنامه هایی خواهند بود که از طرف وزارت دادگستری تنظیم می شود.قبول تقاضای ثبت شرکت های فوق و شرایط مربوط به ادامه ی عملیات آن ها منوط به رعایت مقررات نظامنامه های مزبور خواهد بود.بر اساس مفاد ماده ی 9 نظامنامه باید صریحاَ نسبت به مسایل ذیل تعیین تکلیف نماید.
1-اشخاصی که باید اظهارنامه ثبت بدهند.
2-نکاتی که باید در اظهارنامه قید شود.
3-اوراق و مدارکی که عین یا ترجمه مصدق آن ها باید به ضمیمه اظهارنامه شود.
4-نکاتی که در صورت تغییر باید مجدداَ به ثبت برسد.
5-طرز ثبت شعب یا نمایندگان جدید.
6-اعلاناتی که پس از ثبت باید به وسیله اداره ثبت اسناد به هزینه شرکت به عمل آید.
7-تعرفه راجع به ترجمه و تصدیق صحت ترجمه

_شرایط اخذ نمایندگی بیمه:
تعریف نماینده بیمه:
نماینده بیمه شخصی است حقیقی یا حقوقی که با توجه به قوانین و مقررات مفاد ایین نامه نمایندگی بیمه،مجاز به عرضه خدمات بیمه ای به نمایندگی از جانب شرکت بیمه طرف قرارداد خواهد بود.

شرایط اخذ نمایندگی بیمه:
1-اشخاص حقیقی
الف-تابعیت ایران
ب-اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور
ج-دارا بودن حسن شهرت
د-عدم اعتیاد به مواد مخدر
ه-نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم ورشکستگی به تقصیر و تقلب
و-داشتن گواهی پایان خدمت یا معافیت دائم
ز-دارا بودن حداقل مدرک دیپلم با 2 سال سابقه کار مفید بیمه ای یا لیسانس و یک سال سابقه کار مفید بیمه ای و یا لیسانس در رشته بیمه و یا گرایش بیمه ای و شش ماه کار مفید بیمه ای
ح-موفقیت در آزمون بیمه مرکزی ایران(ماده 5)
2-اشخاص حقوقی
الف-به صورت یکی از شرکت های سهامی عام،خاص و تعاونی تاسیس شده باشد.
ب-اساسنامه شرکت به تایید بیمه مرکزی ایران رسیده باشد.
ج-موضوع شرکت منحصراَ مربوط به نمایندگی بیمه باشد.
د-مدیر عامل شرکت باید علاوه بر شرایط شخص حقیقی دارای حداقل مدرک لیسانس بیمه و شش ماه سابقه کار مفید بیمه ای و یا حداقل لیسانس سایر رشته ها و یک سال سابقه کار مفید بیمه ای و یا دیپلم با 4 سال سابقه کار مفید بیمه ای باشد.(ماده 6 و اصلاحیه بعدی آن)
از همراهیتان متشکریم.
در صورت نیاز به هر گونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.
کارشناسان ثبت شرکت کارا افتخار دارند با مشاوره تلفنی رایگان در خدمت شما عزیزان باشند.

شماره تماس:88880006-021
نشانی: تهران،میدان ونک،تقاطع ملاصدرا و کردستان،بن بست فرشید،پلاک 8،واحد 4



فرآیند ثبت شرکت بیمه
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com