يکشنبه 02 دي 1403      19:10
 
 
Text/HTML


 

Text/HTML





آمار بازدید
Text/HTML
ثبت علامت تجاری توسط وکلای پایه یک دادگستری، خرید و فروش برند تجاری،علامت تجاری خود را برای فروش به ما بسپارید

 

 

کاربران محترم جهت نوشتن مطلب در تالار گفتگو ابتدا از بالای صفحه ثبت نام کرده و پس از ورود مطالب خود را اضافه و ثبت نمایند

 

 

لطفا تمام فیلدها را پر نموده و رمز عبور خود را بیش از 8 کارکتر انتخاب نمایید

ثبت نام تجاري،ثبت علامت تجاري،ثبت علائم تجاري،ثبت اسم تجاري،ثبت برندتجاري،ثبت لوگو،ترخیص،ترخیص کالا،ترخیص کار،گمرک،گمرکی،ترخیص کالا از گمرک،ثبت سفارش،حق العملکار گمرک، برند تجاری فروشی،علامت تجاری فروشی،نام تجاری فروشی،لوگوی تجاری فروشی،خرید و فروش علائم تجاری،خرید و فروش علامت تجاری،خرید و فروش برند تجاری،خرید و فروش نام تجاری،هزینه گمرکی،,بازرگاني,صادرات واردات,بندرعباس,مسافر,کالا,گمرک,تجارت,بازرگان,ترانزيت,ثبت سفارش,سفارش,پرفرما,پروفرما,کارت بازرگاني,طرح توجيهي,مستعمل,صنايع,کشتراني,ارشاد,حمل ونقل,فاکتور,گواهي مبدا,بيمه,عدل بندي,بانک,برات,برات وصولي,واردات در قبال صادرات,گمرک,تجارت,اظهارنامه,پيشنويس,کنسول گري,اخبار,کالا,مرجع,پشتيباني,محفوظ,خط,ترخيص کالا و خدمات ,ترخيص,کارت ,حق العمل، ثبت نام تجاري در ايران، ثبت نام تجاري محصول، ثبت نام تجاري کالا، مراحل ثبت نام تجاري، سازمان ثبت نام تجاري، اظهارنامه ثبت نام تجاري، فرم ثبت نام تجاري، اداره ثبت نام تجاري، هزينه ثبت نام تجاري، مدارک ثبت نام تجاري، شرايط ثبت نام تجاري، آدرس اداره ثبت نام تجاري، سامانه ثبت نام تجاري، نحوه ثبت نام تجاري، ثبت نام تجاري شرکت ، ثبت نام تجاري بين المللي ، ثبت نام صنعتي، ثبت نام تجاري در سيستم مادريد، ثبت نام تجارتي، ثبت علامت تجاري در ايران، ثبت علامت تجاري محصول، ثبت علامت تجاري کالا، مراحل ثبت علامت تجاري، سازمان ثبت علامت تجاري، اظهارنامه ثبت علامت تجاري، فرم ثبت علامت تجاري، اداره ثبت علامت تجاري، هزينه ثبت علامت تجاري، مدارک ثبت علامت تجاري، شرايط ثبت علامت تجاري، آدرس اداره ثبت علامت تجاري، سامانه ثبت علامت تجاري، نحوه ثبت علامت تجاري، ثبت علامت تجاري شرکت، ثبت علامت تجاري بين المللي ، ثبت علامت صنعتي، ثبت علامت تجاري در سيستم مادريد، ثبت علامت تجارتي، ثبت برند تجاري در ايران، ثبت برند تجاري محصول، ثبت برند تجاري کالا، مراحل ثبت برند تجاري، سازمان ثبت برند تجاري، اظهارنامه ثبت برند تجاري، فرم ثبت برند تجاري، اداره ثبت برند تجاري، هزينه ثبت برند تجاري، مدارک ثبت برند تجاري، شرايط ثبت برند تجاري، آدرس اداره ثبت برند تجاري، سامانه ثبت برند تجاري، نحوه ثبت برند تجاري، ثبت برند تجاري شرکت ، ثبت برند تجاري بين المللي ، ثبت برند صنعتي، ثبت برند تجاري در سيستم مادريد، ثبت برند تجارتي، ثبت علائم تجاري در ايران، ثبت علائم تجاري محصول، ثبت علائم تجاري کالا، مراحل ثبت علائم تجاري، سازمان ثبت علائم تجاري، اظهارنامه ثبت علائم تجاري، فرم ثبت علائم تجاري، اداره ثبت علائم تجاري، هزينه ثبت علائم تجاري، مدارک ثبت علائم تجاري، شرايط ثبت علائم تجاري، آدرس اداره ثبت علائم تجاري، سامانه ثبت علائم تجاري، نحوه ثبت علائم تجاري، ثبت علائم تجاري شرکت ، ثبت علائم تجاري بين المللي ، ثبت علائم صنعتي، ثبت علائم تجاري در سيستم مادريد، ثبت علائم تجارتي، ثبت اسم تجاري در ايران، ثبت اسم تجاري محصول، ثبت اسم تجاري کالا، مراحل ثبت اسم تجاري، سازمان ثبت اسم تجاري، اظهارنامه ثبت اسم تجاري، فرم ثبت اسم تجاري، اداره ثبت اسم تجاري، هزينه ثبت اسم تجاري، مدارک ثبت اسم تجاري، شرايط ثبت اسم تجاري، آدرس اداره ثبت اسم تجاري، سامانه ثبت اسم تجاري، نحوه ثبت اسم تجاري، ثبت اسم تجاري شرکت ثبت اسم تجاري بين المللي ، ثبت اسم صنعتي، ثبت اسم تجاري در سيستم مادريد، ثبت اسم تجارتي، ثبت لوگو تجاري در ايران، ثبت لوگو تجاري محصول، ثبت لوگو تجاري کالا، مراحل ثبت لوگو تجاري، سازمان ثبت لوگو تجاري، اظهارنامه ثبت لوگو تجاري، فرم ثبت لوگو تجاري، اداره ثبت لوگو تجاري، هزينه ثبت لوگو تجاري، مدارک ثبت لوگو تجاري، شرايط ثبت لوگو تجاري، آدرس اداره ثبت لوگو تجاري، سامانه ثبت لوگو تجاري، نحوه ثبت لوگو تجاري، ثبت لوگو تجاري شرکت ، ثبت لوگو تجاري بين المللي ، ثبت لوگو صنعتي، ثبت لوگو تجاري در سيستم مادريد، ثبت لوگو تجارتي،برند لباس،تاپ برند، نام برند،برند برها،انواع برند،برندهای معروف،دانشگاه برند، برند برتر،نام های تجاری،ترخیص خودرو،شرکت ترخیص کالا،گمرک تعرفه،سایت گمرک سایت گمرک ایران،اداره گمرک،سازمان گمرک،آزمون گمرک

 

تالار گفتگو
اصول برند سازی از طریق بازاریابی ویدئویی
آخرین پست 02 مهر 1397 10:35 ق.ظ بوسیله mkheiry. 0 پاسخ ها.
مناسب چاپ
مرتب سازی:
قبلیقبلی بعدیبعدی
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.
مولف پیام ها
mkheiryکاربر آفلاین می باشد
New Member
New Member
Posts:2

--
02 مهر 1397 10:35 ق.ظ  
ویدئو بهترین روش برای تاثیر گذاری در مخاطب است. طبق مطالعات انجام شده مخاطب محتوایی را که از طریق ویدئو به او منتقل می شود را بهتر و راحت تر به ذهن می سپارد. بر همین اساس، صاحبان کسب و کار و بازاریابان اینترنتی تمرکز خود را بر روی بازاریابی از طریق ویدئو گذاشتند و سعی کردند پیام خود را از این طریق به مخاطبان برسانند. یکی از رایج ترین کارهایی که فعالان حوزه بازاریابی ویدئویی انجام می دهند برندسازی است. به همین جهت این سوال برای ما به وجود آمد که با بازاریابی از طریق ویدئو چگونه برند سازی کنیم. پس از مطالعه و بررسی فراوان بر روی ویدئوها و منابع آموزشی توانستیم به این سوال پاسخ دهیم و اصول مهم و اساسی که به این مسئله کمک می کنند را بیابیم. بنابراین اگر به دنبال برندسازی از طریق ویدئو هستید این مقاله را از دست ندهید.

در ابتدا یا انتهای ویدئو، لوگو برند خود را قرار دهید. به این نکته توجه کنید که ویدئوی شما حداکثر باید 2 دقیقه باشد بنابراین به جای اینکه در طول ویدئو نام برند خود را بیاورید و زمانی که در اختیار دارید را هدر دهید، باید از آن بهینه استفاده کنید. بنابراین بهتر است در ابتدا یا انتهای ویدئوی خود لوگو برند خود را در 5 ثانیه نمایش دهید. البته توصیه ما قراردادن آن در انتهای ویدئو است به دلیل آنکه در زمان استارت ویدئو به مدت 5 ثانیه وقت دارید نظر مخاطب را به ویدئوی خود جلب کنید. طبق تحقیقات انجام شده، 5 ثانیه اول هر ویدئو زمان طلایی برای جلب نظر مخاطب است و اگر موفق نشوید توجه او را جلب کنید مخاطب دیگر به ویدئو توجه نخواهد کرد. بنابراین اگر در آن زمان بتوانید نظر او را جلب کنید، مخاطب در انتهای ویدئو سعی می کند برند شما را به خاطر بسپارد.
در انتهای ویدئو لینک سایت خود را قرار دهید. حتما سعی کنید لینکی را در انتهای ویدئو خود قرار دهید تا مخاطب را به سایت خود منتقل کنید. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم در صورت جلب نظر مخاطب، او مشتاق می شود که با برند شما آشنا شود و به سایت شما رجوع کند.
در مورد محتوای ویدئوی خود توضیحی درج کنید. توضیحی کوتاه در مورد ویدئو خود درج کنید تا مخاطب متوجه شود موضوع آن چیست. این کار کمک می کند که مخاطب تمرکز کند تا ویدئو را کاملا با دقت تماشا کند.
اصول برند سازی,بازاریابی از طریق ویدئو,بازاریابی ویدئویی

به مخاطب اجازه اشتراک گذاری بدهید. طبیعتا هر چه ویدئوی شما توسط مخاطب بیشتری دیده شود، برند شما بیشتر دیده خواهد شد. بنابراین اجازه دهید مخاطب ویدئو را به اشتراک بگذارد. برای این کار می توانید از ابزارهای تشویقی مانند پاداش بهره ببرید تا مخاطب بیشتر مشتاق شود ویدئو را به اشتراک بگذارد.
نظر مخاطب را در مورد ویدئو جویا شوید. اجازه دهید مخاطب نظر خود را در مورد ویدئو بازگو کند تا میزان موفقیت و کیفیت ویدئو سنجیده شود. توصیه ما این است برای اینکه مخاطب همیشه به ویدئوهای شما توجه کند، ویدئوهایی با موضوعات مختلف در مورد حوزه کاری خود بسازید و از ساخت ویدئوهای تبلیغاتی خودداری کنید. به عنوان مثال ویدئوهای آموزشی کوتاه و یا خبری می تواند بسیار کارساز باشد. در واقع شما باید به صورت غیر مستقیم به بازاریابی بپردازید.
ویدئوی خود را در آپ لود سنترهای مختلف قرار دهید. ویدئوی خود را در آپ لود سنترهای پر مخاطب قراردهید. بدون شک یوتیوب باید اولین انتخاب شما باشد. بدلیل اینکه این سرویس به گوگل تعلق دارد و توجه ویژه ای به آن دارد و کمک می کند ترافیک بیشتری بدست بیاورید تا بیشتر دیده شوید. علاوه بر آن آپارات را نیز نباید از یاد ببرید که محبوبترین سرویس آپ لود سنتر در بین ایرانیان است. به علاوه حتما ویدئوهای خود را در شبکه های اجتماعی نیز قرار دهید. همه این موارد کمک می کند تا برندسازی بسیار راحت تر انجام شود.
همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، بازاریابی ویدئویی در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و همه فعالان حوزه کسب وکار و بازاریابی اینترنتی تمام تلاش خود را به کار می برند تا بهترین ویدئوهای ممکن را تولید کنند و در نهایت مخاطب بیشتری را به سوی خود جلب کنند. بنابراین این مقاله را چندین بار مطالعه کنید و سوالات خود را از نیوسئو پرسید تا بتوانیم شما را یاری رسانیم.
منبع: https://www.newseo.ir
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com