دوشنبه 03 دي 1403      21:10
 
 
Text/HTML


 

Text/HTML





آمار بازدید
Text/HTML
ثبت علامت تجاری توسط وکلای پایه یک دادگستری، خرید و فروش برند تجاری،علامت تجاری خود را برای فروش به ما بسپارید

 

 

کاربران محترم جهت نوشتن مطلب در تالار گفتگو ابتدا از بالای صفحه ثبت نام کرده و پس از ورود مطالب خود را اضافه و ثبت نمایند

 

 

لطفا تمام فیلدها را پر نموده و رمز عبور خود را بیش از 8 کارکتر انتخاب نمایید

ثبت نام تجاري،ثبت علامت تجاري،ثبت علائم تجاري،ثبت اسم تجاري،ثبت برندتجاري،ثبت لوگو،ترخیص،ترخیص کالا،ترخیص کار،گمرک،گمرکی،ترخیص کالا از گمرک،ثبت سفارش،حق العملکار گمرک، برند تجاری فروشی،علامت تجاری فروشی،نام تجاری فروشی،لوگوی تجاری فروشی،خرید و فروش علائم تجاری،خرید و فروش علامت تجاری،خرید و فروش برند تجاری،خرید و فروش نام تجاری،هزینه گمرکی،,بازرگاني,صادرات واردات,بندرعباس,مسافر,کالا,گمرک,تجارت,بازرگان,ترانزيت,ثبت سفارش,سفارش,پرفرما,پروفرما,کارت بازرگاني,طرح توجيهي,مستعمل,صنايع,کشتراني,ارشاد,حمل ونقل,فاکتور,گواهي مبدا,بيمه,عدل بندي,بانک,برات,برات وصولي,واردات در قبال صادرات,گمرک,تجارت,اظهارنامه,پيشنويس,کنسول گري,اخبار,کالا,مرجع,پشتيباني,محفوظ,خط,ترخيص کالا و خدمات ,ترخيص,کارت ,حق العمل، ثبت نام تجاري در ايران، ثبت نام تجاري محصول، ثبت نام تجاري کالا، مراحل ثبت نام تجاري، سازمان ثبت نام تجاري، اظهارنامه ثبت نام تجاري، فرم ثبت نام تجاري، اداره ثبت نام تجاري، هزينه ثبت نام تجاري، مدارک ثبت نام تجاري، شرايط ثبت نام تجاري، آدرس اداره ثبت نام تجاري، سامانه ثبت نام تجاري، نحوه ثبت نام تجاري، ثبت نام تجاري شرکت ، ثبت نام تجاري بين المللي ، ثبت نام صنعتي، ثبت نام تجاري در سيستم مادريد، ثبت نام تجارتي، ثبت علامت تجاري در ايران، ثبت علامت تجاري محصول، ثبت علامت تجاري کالا، مراحل ثبت علامت تجاري، سازمان ثبت علامت تجاري، اظهارنامه ثبت علامت تجاري، فرم ثبت علامت تجاري، اداره ثبت علامت تجاري، هزينه ثبت علامت تجاري، مدارک ثبت علامت تجاري، شرايط ثبت علامت تجاري، آدرس اداره ثبت علامت تجاري، سامانه ثبت علامت تجاري، نحوه ثبت علامت تجاري، ثبت علامت تجاري شرکت، ثبت علامت تجاري بين المللي ، ثبت علامت صنعتي، ثبت علامت تجاري در سيستم مادريد، ثبت علامت تجارتي، ثبت برند تجاري در ايران، ثبت برند تجاري محصول، ثبت برند تجاري کالا، مراحل ثبت برند تجاري، سازمان ثبت برند تجاري، اظهارنامه ثبت برند تجاري، فرم ثبت برند تجاري، اداره ثبت برند تجاري، هزينه ثبت برند تجاري، مدارک ثبت برند تجاري، شرايط ثبت برند تجاري، آدرس اداره ثبت برند تجاري، سامانه ثبت برند تجاري، نحوه ثبت برند تجاري، ثبت برند تجاري شرکت ، ثبت برند تجاري بين المللي ، ثبت برند صنعتي، ثبت برند تجاري در سيستم مادريد، ثبت برند تجارتي، ثبت علائم تجاري در ايران، ثبت علائم تجاري محصول، ثبت علائم تجاري کالا، مراحل ثبت علائم تجاري، سازمان ثبت علائم تجاري، اظهارنامه ثبت علائم تجاري، فرم ثبت علائم تجاري، اداره ثبت علائم تجاري، هزينه ثبت علائم تجاري، مدارک ثبت علائم تجاري، شرايط ثبت علائم تجاري، آدرس اداره ثبت علائم تجاري، سامانه ثبت علائم تجاري، نحوه ثبت علائم تجاري، ثبت علائم تجاري شرکت ، ثبت علائم تجاري بين المللي ، ثبت علائم صنعتي، ثبت علائم تجاري در سيستم مادريد، ثبت علائم تجارتي، ثبت اسم تجاري در ايران، ثبت اسم تجاري محصول، ثبت اسم تجاري کالا، مراحل ثبت اسم تجاري، سازمان ثبت اسم تجاري، اظهارنامه ثبت اسم تجاري، فرم ثبت اسم تجاري، اداره ثبت اسم تجاري، هزينه ثبت اسم تجاري، مدارک ثبت اسم تجاري، شرايط ثبت اسم تجاري، آدرس اداره ثبت اسم تجاري، سامانه ثبت اسم تجاري، نحوه ثبت اسم تجاري، ثبت اسم تجاري شرکت ثبت اسم تجاري بين المللي ، ثبت اسم صنعتي، ثبت اسم تجاري در سيستم مادريد، ثبت اسم تجارتي، ثبت لوگو تجاري در ايران، ثبت لوگو تجاري محصول، ثبت لوگو تجاري کالا، مراحل ثبت لوگو تجاري، سازمان ثبت لوگو تجاري، اظهارنامه ثبت لوگو تجاري، فرم ثبت لوگو تجاري، اداره ثبت لوگو تجاري، هزينه ثبت لوگو تجاري، مدارک ثبت لوگو تجاري، شرايط ثبت لوگو تجاري، آدرس اداره ثبت لوگو تجاري، سامانه ثبت لوگو تجاري، نحوه ثبت لوگو تجاري، ثبت لوگو تجاري شرکت ، ثبت لوگو تجاري بين المللي ، ثبت لوگو صنعتي، ثبت لوگو تجاري در سيستم مادريد، ثبت لوگو تجارتي،برند لباس،تاپ برند، نام برند،برند برها،انواع برند،برندهای معروف،دانشگاه برند، برند برتر،نام های تجاری،ترخیص خودرو،شرکت ترخیص کالا،گمرک تعرفه،سایت گمرک سایت گمرک ایران،اداره گمرک،سازمان گمرک،آزمون گمرک

 

تالار گفتگو
ثبت شرکت آژانس هواپیمایی
آخرین پست 13 شهريور 1396 12:56 ب.ظ بوسیله idea. 0 پاسخ ها.
مناسب چاپ
مرتب سازی:
قبلیقبلی بعدیبعدی
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.
مولف پیام ها
ideaeeکاربر آفلاین می باشد
New Member
New Member
Posts:65

--
13 شهريور 1396 12:56 ب.ظ  
مسافرت با هر هدفی اعمم از تفریحی، کاری، زیارتی و ……… از دیرباز مورد توجه و علاقه انسانها بوده است ،چه در گذشته های دور که این جابجایی بسیار پر مشقت و پر هزینه بوده است . چه امروزه که با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیار آسان و در کوتاه ترین زمان می توان به دورترین نقاط کره زمین سفر نمود. همچین رشد جوامع و افزایش ارتباطات بین المللی نیاز به این امر را صد چندان افزایش داده است و در سایه آن شرکت ها و موسسات بسیاری مشغول به ارائه خدمات به مسافران می باشند .در این مقاله قصد داریم تا شرایط و ضوابط ثبت یک شرکت آژانس هواپیمایی را شرح دهیم ،با ما همراه باشید:
بنا بر ماده 1 دفاتر خدمات موضوع این آئین نامه عبارتند از :
الف – دفتر خدمات مسافرتی که در زمینه تنظیم برنامه های مسافرتی ، فروش بلیط مسافرت ، ذخیره مکان و هرگونه اقدام دیگر مربوط به خدمات ترابری مسافر به طور مستقیم یا غیر مستقیم با رعایت قوانین و مقررات راه و ترابری فعالیت می نماید .
ب – دفتر خدمات سیاحتی – جهانگردی که در زمینه اخذ روادید، تنظیم و انجام مسافرت گروهی داخلی و خارجی ، ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی با رعایت قوانین و مقررات ایرانگردی و جهانگردی فعالیت می کند .
پ – دفتر خدمات زیارتی که در زمینه ثبت نام ، تنظیم و انجام خدمات موضوع بند (الف) ماده یک این آئین نامه بپردازد باید مجوز مربوط را از وزارت راه و ترابری اخذ نماید و هر شخص حقیقی یا حقوقی که قصد انجام خدمات موضوع بندهای (ب) و (پ) ماده یک این آئین نامه را دارد باید مجوز لازم را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب نماید .
تبصره – توجه داشته باشید که صدور کلیه مجوزهای موضوع این ماده برای یک شخص نیز بلامانع است .
ماده 3- کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که اقدام به فعالیتهای مسافرتی، سیاحتی – جهانگردی و زیارتی می نمایند موظفند حسب مورد مجوزهای لازم را مطابق مواد این آئین نامه از مرجع مربوط اخذ نمایند، در غیر این صورت نیروی انتظامی با معرفی مرجع مربوط از فعالیت آنان ممانعت به عمل آورده و متخلفان را به محاکم دادگستری دلالت می نماید .
ماده 4- مجوز تاسیس دفترهای خدمات مسافرتی، سیاحتی – جهانگردی و زیارتی می نمایند موظفند حسب مورد مجوزهای لازم را مطابق مواد این آئین نامه از مرجع مربوط از اخذ نمایند، در غیر این صورت نیروی انتظامی با معرفی مرجع مربوط از فعالیت آنان ممانعت به عمل آورده و متخلفان را به محاکم دادگستری دلالت می نماید .
شرایط لازم جهت ثبت آژانس هواپیمایی:
1-ارائه محل مناسب برای دفترکار
2-معرفی مدیر فنی .
3-ارائه نام و نشان دفتر
4-سپردن تضمین
شرایط لازم برای افرادحقوقی :
1-تابعیت ایران
2-متدین به دین اسلام یا سایر ادیان به رسمیت شناخته شده در قانون اساسی .
3-عدم اعتیاد به مواد مخدر بنا به تائید مراجع ذیصلاح
4-ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری .
5-داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت از آن برای متقاضیان مرد .
6-داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی .
7-نداشتن اشتغال دیگر که مانع فعالیت مورد نظر باشد .
8-داشتن حداقل 25 سال سن 0
9-داشتن حداقل 3 سال سابقه کار مفید مرتبط با فعالیت مورد نظر و صلاحیت شغلی .
تبصره – مجوز تاسیس و فعالتی دفتر برای اتباع بیگانه فقط در قالب اشخاص حقوقی و با رعایت قوانین و مقررات مربوط صادر می شود
بنا بر ماده 5 این آیین نامه وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و ترابری حسب مورد نظر مراجع ذیصلاح را درخصوص صلاحیت داوطلبان کسب می نمایند.
تبصره – دستگاه های مورد استعلام موظفند پاسخ نظرخواهی موضوع این ماده را حداکثر تا پانزده روز اعلام نمایند و عدم پاسخگویی در مدت یاد شده به عنوان موافقت آن دستگاه تلقی می شود .
ماده 6- جانبازان بیش از 25 % با داشتن توانایی جسمی و آزادگان و رزمندگان جنگ تحمیلی با بیش از دو سال سابقه حضور داوطلبانه در جبهه و خانواده های شاهد با معرفی مرجع مربوط و داوطلبان بومی و فارغ التحصیلان دانشکده های ایرانگردی و جهانگردی ورشته های مرتبط با داشتن شرایط کامل این آیین نامه از نظر نوبت اعطای مجوز تاسیس دفتر اولویت دارند .
ماده 7- متقاضیان تاسیس دفتر باید محلی را با شرایط زیر جهت انجام فعالیت خود به تشخیص مرجع صدور مجوز دارا باشند :
الف – مساحت دفتر 40 الی 70 مترمربع (با توجه به میزان تقاضا و موقعیت به تشخیص مرجع صدور مجوز )
ب – کاربری تجاری یا اداری محل دفتر
پ – ارائه مدرک معبتر رسمی مبنی بر تصرف مالکانه یا استیجاری محل دفتر
ماده 8- متقاضیان تاسیس دفتر باید یک نفر را به عنوان مدیر فنی به مراجع مربوط حسب مورد معرفی نمایند، مدیر فنی ضمن دارا بودن شرایط بند(پ) ماده (4) این آئین نامه باید دارای شرایط زیر باشد :
آشنایی کامل به یکی از بانهای خارجی ترجیحا” انگلیسی و در مورد متقاضیان بند(پ) ماده یک ترجیحا” عربی .
ارائه گواهینامه فارغ التحصیلی از آموزشگاهها و مراکز آموزش عالی و مدارس حرفه ای خدمات مسافرتی و سیاحتی – جهانگردی یا مراکز آموزشی وزارتخانه های مرتبط
تبصره – فعالیت اتباع خارجی در سمت مدیرفنی منوط به دارا بودن پروانه معتبر اشتغال و تایید صلاحیت فنی آنها به وسیله مرجع صادر کننده مجوز است .
ماده 9- دارندگان محوز یا مدیران عامل اشخاص حقوقی در صورت دارا بودن شرایط ماده (8) این آئین نامه می توانند به عنوان مدیر فنی همان دفتر تعیین شوند .
تبصره – مدیر فنی در هر حال نمی تواند مدیر فنی بیش از یک دفتر باشد و موظف است تمام وقت در محل دفتر حاضر باشد .
ماده 10- متقاضیان مجوز تاسیس دفتر مکلف است تضمین معتبر به میزان حداقل پنجاه میلیون ریال برای هر مجوز به مرجع صدور مجوز به عنوان حسن انجام کار و تضمین تعهد تسلیم نماید .
تبصره – مبلغ تضمین هر دو سال یک بار با توجه به شاخص تورم اعلام شده از بانک مرکزی ایران توسط مرجع صدور مجوز قابل افزایش است . ماده 11- تضمین سپرده شده در صورت عدم ایفای تعهدات به تشخیص مرجع صدور مجوز قابل استیفا می باشد، در صورتی که تمام یا قسمتی از تضمین، مورد استفاده قرار گیرد مرجع مربوط مراتب رابه وسیله نامه بنشانی دارنده مجوز اعلام می کند و دارنده مجوز مکلف است حداکثر تا یک ماه از تاریخ اعلام تضمین را به میزان مقرر تکمیل نماید.
تبصره – عدم اجرای دستور تکمیل تضمین بدون عذر موجه بنا به تشخیص مرجع صدور مجوز، منجر به تعلیق مجوز فعالیت دفتر می شود.
ماده 12- در صورتی که صاحب مجوز انصراف خود را از ادامه فعالیت به وسیله نامه سفارشی یا ثبت در دبیرخانه مرجع صادرکننده مجوز یا اظهارنامه رسمی اعلام کند وتسویه حسابهای لازم انجام پذیرد یا فعالیت یاد شده تعطیل شده باشد، تضمین سپرده شده آزاد می شود.
ماده 13- متقاضی باید نام و نشان دفتر خود را به مرجع صدور مجوز اعلام کند تا پس از تایید مورد استفاده قرار دهد. تغییر نام و نشان بدون تائید مرجع صدورمجوز ممنوع است .
تبصره – نام و نشان باید دارای مفهوم متناسب با فعالیت دفتر بوده و از نامهای غیر فارسی و غیر متعارف نباشد.
ماده 14- پس از صدور موافقت اولیه مجوز دفتر توسط مرجع دیربط و احراز شرایط بندهای (الف)و(ب) ماده (4) این آئین نامه و ابلاغ آن ، متقاضی موظف است طی سه ماه نسبت به معرفی مکان ، نام ، نشان مدیر فنی دارای شرایط و ارائه تضمین به مرجع یاد شده اقدام نماید، در غیر این صورت موافقت صادر شده بی اثر است .
ماده 15- وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و ترابری موظفند پس از دریافت مدارک مندرج در ماده (4) حداکثر تا یک ماه نتیجه بررسی خود را به متقاضی اعلام نمایند.
در پایان ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان مقاله فوق با تلاش کارشناسان ثبتی کال و با توجه به آيين نامه نظارت بر تأسيس و فعاليت دفترهاي خدمات مسافرتي ، سياحتي ، جهانگردي و زيارتي برای شما عزیزان تدوین گردیده است.

ثبت شرکت ثبتیکال - https://sabticall.com
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com