شنبه 03 آذر 1403      15:09
 
 
Text/HTML


 

Text/HTML





آمار بازدید
Text/HTML
ثبت علامت تجاری توسط وکلای پایه یک دادگستری، خرید و فروش برند تجاری،علامت تجاری خود را برای فروش به ما بسپارید

 

 

کاربران محترم جهت نوشتن مطلب در تالار گفتگو ابتدا از بالای صفحه ثبت نام کرده و پس از ورود مطالب خود را اضافه و ثبت نمایند

 

 

لطفا تمام فیلدها را پر نموده و رمز عبور خود را بیش از 8 کارکتر انتخاب نمایید

ثبت نام تجاري،ثبت علامت تجاري،ثبت علائم تجاري،ثبت اسم تجاري،ثبت برندتجاري،ثبت لوگو،ترخیص،ترخیص کالا،ترخیص کار،گمرک،گمرکی،ترخیص کالا از گمرک،ثبت سفارش،حق العملکار گمرک، برند تجاری فروشی،علامت تجاری فروشی،نام تجاری فروشی،لوگوی تجاری فروشی،خرید و فروش علائم تجاری،خرید و فروش علامت تجاری،خرید و فروش برند تجاری،خرید و فروش نام تجاری،هزینه گمرکی،,بازرگاني,صادرات واردات,بندرعباس,مسافر,کالا,گمرک,تجارت,بازرگان,ترانزيت,ثبت سفارش,سفارش,پرفرما,پروفرما,کارت بازرگاني,طرح توجيهي,مستعمل,صنايع,کشتراني,ارشاد,حمل ونقل,فاکتور,گواهي مبدا,بيمه,عدل بندي,بانک,برات,برات وصولي,واردات در قبال صادرات,گمرک,تجارت,اظهارنامه,پيشنويس,کنسول گري,اخبار,کالا,مرجع,پشتيباني,محفوظ,خط,ترخيص کالا و خدمات ,ترخيص,کارت ,حق العمل، ثبت نام تجاري در ايران، ثبت نام تجاري محصول، ثبت نام تجاري کالا، مراحل ثبت نام تجاري، سازمان ثبت نام تجاري، اظهارنامه ثبت نام تجاري، فرم ثبت نام تجاري، اداره ثبت نام تجاري، هزينه ثبت نام تجاري، مدارک ثبت نام تجاري، شرايط ثبت نام تجاري، آدرس اداره ثبت نام تجاري، سامانه ثبت نام تجاري، نحوه ثبت نام تجاري، ثبت نام تجاري شرکت ، ثبت نام تجاري بين المللي ، ثبت نام صنعتي، ثبت نام تجاري در سيستم مادريد، ثبت نام تجارتي، ثبت علامت تجاري در ايران، ثبت علامت تجاري محصول، ثبت علامت تجاري کالا، مراحل ثبت علامت تجاري، سازمان ثبت علامت تجاري، اظهارنامه ثبت علامت تجاري، فرم ثبت علامت تجاري، اداره ثبت علامت تجاري، هزينه ثبت علامت تجاري، مدارک ثبت علامت تجاري، شرايط ثبت علامت تجاري، آدرس اداره ثبت علامت تجاري، سامانه ثبت علامت تجاري، نحوه ثبت علامت تجاري، ثبت علامت تجاري شرکت، ثبت علامت تجاري بين المللي ، ثبت علامت صنعتي، ثبت علامت تجاري در سيستم مادريد، ثبت علامت تجارتي، ثبت برند تجاري در ايران، ثبت برند تجاري محصول، ثبت برند تجاري کالا، مراحل ثبت برند تجاري، سازمان ثبت برند تجاري، اظهارنامه ثبت برند تجاري، فرم ثبت برند تجاري، اداره ثبت برند تجاري، هزينه ثبت برند تجاري، مدارک ثبت برند تجاري، شرايط ثبت برند تجاري، آدرس اداره ثبت برند تجاري، سامانه ثبت برند تجاري، نحوه ثبت برند تجاري، ثبت برند تجاري شرکت ، ثبت برند تجاري بين المللي ، ثبت برند صنعتي، ثبت برند تجاري در سيستم مادريد، ثبت برند تجارتي، ثبت علائم تجاري در ايران، ثبت علائم تجاري محصول، ثبت علائم تجاري کالا، مراحل ثبت علائم تجاري، سازمان ثبت علائم تجاري، اظهارنامه ثبت علائم تجاري، فرم ثبت علائم تجاري، اداره ثبت علائم تجاري، هزينه ثبت علائم تجاري، مدارک ثبت علائم تجاري، شرايط ثبت علائم تجاري، آدرس اداره ثبت علائم تجاري، سامانه ثبت علائم تجاري، نحوه ثبت علائم تجاري، ثبت علائم تجاري شرکت ، ثبت علائم تجاري بين المللي ، ثبت علائم صنعتي، ثبت علائم تجاري در سيستم مادريد، ثبت علائم تجارتي، ثبت اسم تجاري در ايران، ثبت اسم تجاري محصول، ثبت اسم تجاري کالا، مراحل ثبت اسم تجاري، سازمان ثبت اسم تجاري، اظهارنامه ثبت اسم تجاري، فرم ثبت اسم تجاري، اداره ثبت اسم تجاري، هزينه ثبت اسم تجاري، مدارک ثبت اسم تجاري، شرايط ثبت اسم تجاري، آدرس اداره ثبت اسم تجاري، سامانه ثبت اسم تجاري، نحوه ثبت اسم تجاري، ثبت اسم تجاري شرکت ثبت اسم تجاري بين المللي ، ثبت اسم صنعتي، ثبت اسم تجاري در سيستم مادريد، ثبت اسم تجارتي، ثبت لوگو تجاري در ايران، ثبت لوگو تجاري محصول، ثبت لوگو تجاري کالا، مراحل ثبت لوگو تجاري، سازمان ثبت لوگو تجاري، اظهارنامه ثبت لوگو تجاري، فرم ثبت لوگو تجاري، اداره ثبت لوگو تجاري، هزينه ثبت لوگو تجاري، مدارک ثبت لوگو تجاري، شرايط ثبت لوگو تجاري، آدرس اداره ثبت لوگو تجاري، سامانه ثبت لوگو تجاري، نحوه ثبت لوگو تجاري، ثبت لوگو تجاري شرکت ، ثبت لوگو تجاري بين المللي ، ثبت لوگو صنعتي، ثبت لوگو تجاري در سيستم مادريد، ثبت لوگو تجارتي،برند لباس،تاپ برند، نام برند،برند برها،انواع برند،برندهای معروف،دانشگاه برند، برند برتر،نام های تجاری،ترخیص خودرو،شرکت ترخیص کالا،گمرک تعرفه،سایت گمرک سایت گمرک ایران،اداره گمرک،سازمان گمرک،آزمون گمرک

 

تالار گفتگو
نحوه اخذ پلمپ دفاتر تجاری پس از ثبت شرکت چگونه است
آخرین پست 20 شهريور 1396 12:46 ب.ظ بوسیله idea. 0 پاسخ ها.
مناسب چاپ
مرتب سازی:
قبلیقبلی بعدیبعدی
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.
مولف پیام ها
ideaeeکاربر آفلاین می باشد
New Member
New Member
Posts:65

--
20 شهريور 1396 12:46 ب.ظ  
به موجب ماده 6 قانون تجارت ، هر تاجری به جز کسبه جزء مکلف است دفاتر ذیل را که دفاتر تجاری نامیده می شود، تهیه نموده و جهت حسن انجام امور تجاری در اختیار داشته باشد :

دفتر روزنامه ، دفتر کل ، دفتر دارایی ، دفتر اندیکس ( کپیه )
علاوه بر الزام قانونی ، داشتن دفاتر تجاری برای تنظیم امور تجار و شرکت های تجاری مفید است. مواردی از قبیل تعیین وضع دارایی ها ، نگاهداری حساب سود و زیان و تهیه ترازنامه بر اساس این دفاتر صورت می گیرند.
برای حفظ سندیت و اعتبار دفاتر تجاری، دفاتر روزنامه و کل و دارایی ؛ قبل از اینکه چیزی در آن ها نوشته شود ؛ از طرف نماینده ثبت شماره گذاری شده و امضاء و پلمپ می شوند. ( البته در عمل معمولاَ فقط دفاتر روزنامه و کل پلمپ می شوند ).
1- دفتر روزنامه :
تاجر باید همه روزه مطالبات ، دیون ، دادوستد تجاری ، معاملات راجع به اوراق تجاری ( از قبیل خرید و فروش و ظهرنویسی ) و به طور کلی تمامی فعالیت های مالی خود را به هر اسم و رسمی که باشد و همچنین وجوهی را که بابت مخارج شخصی خود برداشت می کند ؛ در دفتر روزنامه ثبت نماید. ( ماده 7 قانون تجارت )
2- دفتر کل :
تاجر باید تمام معاملات خود را حداقل هفته ای یک بار از دفتر روزنامه استخراج و انواع آن ها را مشخص کرده و هر دسته را در صفحه مخصوصی از دفتر کل ، به طور خلاصه ثبت نمایند. ( ماده 8 قانون تجارت )
3- دفتر دارایی :
تاجر باید هر سال صورت جامعی از کلیه دارایی های منقول و غیرمنقول و دیون و مطالبات سال گذشته خود را به ریز مشخص کرده و در دفتر دارایی ثبت و امضاء نماید. این کار باید تا 15 فروردین ماه سال بعد انجام شود. ( ماده 9 قانون تجارت )
4- دفتر اندیکس ( کپیه ) :
تاجر باید تمامی مراسلات و نامه های صادره و وارده ، تلکس ها ، فاکس ها ، فاکتورها و صورت حساب های خود را در این دفتر به ترتیب تاریخ ثبت نماید. ( ماده 10 قانون تجارت )
در صورتی که دفاتر تجاری مطابق مقررات قانون تجارت تنظیم شده باشند :
_ بین تجار در امور تجاری سندیت خواهند داشت.
_ می توانند به عنوان عملکرد مالی مورد قبول ممیزان مالیاتی قرار گیرند.

نحوه ی اخذ پلمپ دفاتر تجاری
با توجه به الکترونیکی شدن روند درخواست اخذ پلمپ دفاتر تجاری ، می توان از طریق مراجعه به پورتال اداره ثبت شرکت ها به نشانی http://irsherkat.ssaa.ir و تکمیل فرم مربوطه، نسبت به اخذ دفاتر پلمپ تجاری اقدام نمود. بدیهی است الکترونیکی شدن اعلام درخواست اخذ پلمپ دفاتر ، صرفه جویی در هزینه و زمان متقاضیان را نیز به همراه خواهد داشت.
در این مقاله ، به طور کامل به تشریح نحوه ی اخذ پلمپ دفاتر تجاری می پردازیم. خوانندگان گرامی علاوه بر مطالعه ی این نوشتار، در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و یا سوالی در روند ثبت، می توانند از طریق تماس با مشاورین مجرب ثبتیکال ، از مشاوره تخصصی و رایگان این مجموعه بهره مند گردند.
ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها :
نخستین گام جهت اخذ دفاتر تجاری، ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها است. مراحل تکمیل اطلاعات در سامانه به شرح زیر است :
1- تکمیل اطلاعات متقاضی پلمپ ذفتر

انتخاب شخصیت حقوقی ثبت شده در مرجع ثبت شرکت ها ( در صورتی که متقاضی پلمپ شخص حقوقی باشد ).
وارد نمودن تابعیت ، شناسه ملی ، شماره تلفن ثابت و شروع سال مالی و ماه مالی در سامانه
وارد نمودن نشانی و آدرس محل دریافت دفاتر پلمپ شده ( استان مقصد / شهر / مقصد / کد پستی )
نکته : چنانچه شهر مورد نظر در قسمت ارائه شده وجود نداشت ، آن شهر هنوز به سامانه ی مذکور ملحق نشده است. لذا متقاضیان می بایست به همان روش متداول گذشته اقدام نمایند.
2- تکمیل اطلاعات شخصیت حقوقی
– درج اطلاعات شخصیت حقوقی شامل شناسه ملی، شماره ثبت ، نوع ، نشانی متقاضی ، تاریخ ثبت و واحد ثبتی
3- تکمیل اطلاعات تکمیل کننده اظهارنامه پلمپ
– وارد نمودن سمت تکمیل کننده اظهارنامه و اطلاعات احدی از اعضاء هیات مدیره متقاضی حقوقی شامل نام ، نام خانوادگی، شماره ملی ، تاریخ تولد، جنسیت ، تابعیت ، شماره همراه، نشانی، کد پستی
در این صفحه کاربران می توانند بر اساس اطلاعاتی که تاکنون وارد نموده اند، شماره پیگیری خود را مشاهده نمایند.
4- هیات مدیره شرکت / موسسه
– درج اطلاعات مابقی هیات مدیره شامل نام ، نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت ، شماره همراه و ..
5- سمت هیات مدیره شرکت / موسسه
وارد نمودن اعضاء هیئت مدیره ، مدت تصدی ، تاریخ شروع سمت ، وضعیت حق امضا ، سمت ، هیئت مدیره خارج از شرکا و تاریخ پایان اعتبار سمت
6- دفتر مورد تقاضای شخص
– وارد نمودن نوع دفتر مورد تقاضای شخص ، تعداد برگ های دفتر و تعداد جلد دفتر مذکور
7- انتخاب گزینه تایید اظهارنامه پلمپ و مدارک مورد نیاز
8- انتخاب گزینه چاپ رسید پذیرش درخواست پلمپ
پس از طی مراحل فوق، می بایست مدارک لازم از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها ارسال گردیده و سپس، بارکد پستی و تاریخ تحویل مدارک به پست در سامانه درج گردد.
مدارک لازم عبارت است از :
الف – اشخاص حقوقی
1. اصل اظهارنامه پلمپ دفاتر مهر و امضا شده دریافتی از اینترنت
2. کپی آخرین روزنامه رسمی شخصیت حقوقی
3. کپی کارت ملی مدیر عامل
4. اصل یا کپی وکالتنامه و یا معرفی نامه در خصوص اشخاص دولتی
ب- اشخاص حقیقی
1. اصل اظهارنامه پلمپ دفاتر مهر و امضاء شده دریافتی از اینترنت
2. کپی کارت ملی متقاضی پلمپ دفاتر
3. کپی پروانه کسب و یا مجوز فعالیت کسبی
پلمپ دفاتر یک روزه انجام می شود و حدود یک ماه زمان می برد تا توسط اداره پست به دست موکل برسد.

چند نکته :
پرداخت هزینه های پلمپ دفاتر تجاری در سامانه به صوورت اینترنتی بعد از تایید کارشناس در اداره ثبت شرکت ها و دریافت پیامک توسط متقاضی و با ورود به بخش ” پیگیری درخواست در سامانه ” امکان پذیر است.
پس از ارسال مدارک ، بدون نیاز به مراجعه ی حضوری، می توانید با مراجعه به پورتال اداره ثبت شرکت ها ( قسمت پلمپ دفاتر ) ، از روند درخواست خود اطلاع یابید.
جهت اخذ پلمپ دفاتر تجاری با ما تماس بگیرید.
همکاران ما در موسسه ثبتیکال ، در کوتاه ترین زمان ممکن شما را در رسیدن به اهدافتان یاری خواهند کرد.

ثبت شرکت ثبتیکال - https://sabticall.com
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com