اضافه کالا، اضافه کالای برند، اضافه کالای علامت، برند تجاری، علامت تجاری، ثبت برند، ثبت علامت، تغییر برند، تغییر علامت02144381154 + 09123707174 اضافه کالا
پنجشنبه 01 آذر 1403      21:09
 
 
Text/HTML


 

آمار بازدید
علائم تجاری
ثبت علائم تجاری,ثبت علامت, 09123707174,ثبت علائم تجاری,فروش علامت تجاری,خرید علامت تجاری,ثبت برند,فروش برند,ثبت برند

 

 

 

اضافه کالا برند

در این بخش اضافه کالا برند، مدارک و شرایط آن خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد.   ابتدا توضیحاتی در رابطه با ثبت برند و اهمیت ثبت علامت تجاری خدمت شما ارائه دهیم. در بخش های قبلی به این موضوع اشاره داشتیم که ثبت علامت و به صورت کلی ثبت برند یکی از کارهای اساسی و مهمی به شمار می رود. در اولین فرصت برای انجام آن باید برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.

 

 

ثبت برند به شما این امکان را خواهد داد تا به صورت قانونی و رسمی برند خود را به ثبت رسانده و از مزیت های آن استفاده کنید. نکته ای که در این جا لازم است تا در رابطه با ثبت برند به آن اشاره داشته باشیم، این است که می توانید بدون اینکه برند خود را به ثبت برسانید اقدام به فعالیت کنید.اما در صورتی که از برند شما سوء استفاده ای شود نمی توانید به صورت قانونی آن را پیگیری کنید . به این ترتیب دچار مشکلات جدی خواهید شد.

ثبت برند به کسب و کار شما شخصیت خواهد داد. در جذب مشتری و شناخته شدن شما در صنعتی که در آن فعالیت دارید بسیار موثر می باشد. اضافه کالا برند نیز یکی دیگر از عواملی به شمار می رود که بی ربط به ثبت برند و علامت تجاری شما نبوده و باید در رابطه با آن به نکاتی مهم توجه داشته باشید.

 

 

مدارک مورد نیاز جهت اعمال تغییرات برند(اضافه کالا برند)

در رابطه با مقوله اضافه کالا برند لازم است تا به این موضوع توجه داشته باشید.اول اینکه که مدارکی که برای آن مورد نیاز است بستگی به نوع مالکیت برند داشته و در هر کدام نیاز به مدارکی مشخصی خواهید داشت. بسته به اینکه مالکیت برند به صورت حقیقی یا حقوقی می باشد مدارکی که باید نسبت به ارائه آن اقدامات لازم را انجام دهید همانطور که اشاره کردیم متفاوت است . در ادامه به هر دو این موارد خواهیم پرداخت.

 

 

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقوقی

  • ارائه فتوکپی گواهی ثبت علامت تجاری.
  • ارائه مدارک هویتی صاحبان و اشخاص حقیقی یا حقوقی که حق امضاء یا سمت مدیر عاملی در شرکت دارند.
  • ارائه نمونه ای از علامت تجاری برند در ابعاد 6*6.
  • ارائه فتوکپی آخرین تغییرات و روزنامه ثبت یا تاسیس برند.

 

 

 

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی

 

در صورتی که شخصی حقیقی هستید برای اعمال تغییراتی در برند و اضافه کالا برند و … لازم است تا نسبت به ارائه مدارک زیر اقدام کنید.

  • ارائه فتوکپی مدارک هویتی نظیر کارت ملی و شناسنامه صاحب برند یا علامت تجاری،
  • ارائه نمونه ای از علامت تجاری در ابعاد 6*6،
  • ارائه فتوکپی ثبت علامت تجاری و روزنامه تاسیس شرکت،
  •  

 

 

 

شرایط لازم جهت ثبت اظهارنامه اضافه کالا برند و طبقه

 

در این بخش از مقاله به نکاتی در رابطه با شرایط لازم جهت ثبت اظهارنامه اضافه کالا برند خواهیم پرداخت . توضیحاتی در این رابطه به صورت مختصر و مفید در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. در ابتد لازم است تا به این موضوع اشاره داشته باشیم در صورتی که به سامانه جهت دریافت اظهارنامه در رابطه با ثبت علامت تجاری استفاده نکرده اید لازم است تا از سه نسخه اظهارنامه ثبت علامت از اداره ی مربوط دریافت کرده و نسبت به تکمیل آن اقدامات لازم را انجام داده و فرم های پر شده را به اداره ی مربوطه ارائه دهید.

اما در صورتی که قصد ثبت اظهارنامه مربوطه را به روش ثبت برند دارید می توانید به سامانه مربوطه مراجعه کنید. اقدام به دریافت و تکمیل فرم ها مربوطه کنید. مراحلی که به آنها اشاره شد می تواند بخش ابتدایی یا مقدماتی جهت ایجاد تغییرات در برند یا اضافه کالا برند باشد. بنابراین در اولین قدم می بایست اقدامات لازم را انجام دهید. به این نکته توجه داشته باشید که بعد از ورود به سامانه و ایجاد اظهارنامه مربوطه، ثبت و تکمیل تمامی فیلد ها الزامی است. می بایست تمامی مراحل را به دقت پشت سر گذاشته و تمامی اطلاعات لازم را وارد و ثبت کنید.

آدرس سایت اداره مالکیت معنوی جهت ثبت اظهارنامه به روش ثبت برندhttps://ssaa.ir/

 

بعد از تکمیل فرم های مربوطه و انجام اموری که در رابطه با اظهارنامه اضافه کالا برند به آن اشاره کردیم،باید مدارکی که برای اشخاص حقوقی و حقیقی در بند بالا به آن اشاره داشتیم را همراه با اظهارنامه هایی که تهیه کرده اید و فیلد های مربوطه را در آن پر و اطلاعات آن را تکمیل کرده اید به اداره مربوطه ارائه دهید. سپس پرونده و درخواست شما توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته و حق الثبت آن را مشخص خواهند کرد.

 

 

ثبت اظهارنامه اضافه کالا برند چقدر زمان میبرد؟

مدت زمان مشخصی برای اعمال این نوع تغییرات و جواب بررسی های کارشناسان  طول خواهد کشید. شما به عنوان یک متقاضی بعد از گذراندن تمامی این مراحل می بایست منتظر جواب کارشناسان باشید. همانطور که اشاره شد مدت زمانی که این کار به طول می انجامد  متغیراست. اما بازه زمانی مشخصی خواهد داشت ممکن است زودتر از زمان مشخص شده نتیجه خدمت شما ارائه شود.همچنین ممکن است مدت زمان بیشتری برای دریافت نتیجه بررسی لازم باشد.

بعد از گذشت مدت زمانی که برای بررسی لازم است نتجیه بررسی ها به شما اعلام خواهد شد . همانطور که در بند بالا به آن اشاره شد حق الثبتی که برای آن در نظر گرفته شده است را باید پرداخت کنید. جهت پرداخت لازم است تا به بانک مراجعه کرد و نسبت به پرداخت آن اقدامات لازم را انجام دهید. بعد از پرداخت مبلغ پرداختی فیش مربوط به پرداخت را از بانک دریافت کنید.سپس به واحد حسابداری تحویل دهید تا تایید و مهر اظهارنامه انجام شود.

 

 

مرحله نهایی:

بعد از انجام مراحلی که به آن اشاره شد اظهارنامه مهر شده را به اداره مربوطه ( اداره مالکیت ) برده تا اظهارنامه تایید شده بایگانی.سپس برای تکمیل مراحل و انجام امور مربوطه به قسمت مشخص شده ارسال شود. در نهایت یک نسخه از اظهارنامه ای که تکمیل و ارائه شده است در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بررسی های لازم را در رابطه با عدم شباهت برند شما از هر نظر را بتوانید مورد بررسی قرار دهید. بعد از پشت سر گذاشتن تمامی این مراحل و در نهایت روزنامه رسمی به صورت پیش نویس آماده خواهد شد و آماده شدن این پیش نویس حدود 2 هفته به طول می انجامد، بعد از آماده شد پیش نویس کارهای لازم جهت چاپ و تکثیر آگهی در روزنامه انجام خواهد شد.

 

 

تغییر علامت تجاری

یکی دیگر از مسائلی که می توان در رابطه با اضافه کالا برند و تغییرات در برند به آن اشاره داشت، تغییر علامت تجاری می باشد. این کار می تواند دلایل مختلفی را در بر بگیرد و علت های گوناگونی داشته باشد. یکی از علت هایی که می توان در این رابطه به آن اشاره داشت تغییر علامت به دلیل ناکارآمد بودن علامت تجاری برند باشد. در واقع طی زمان مشخص می شود که علامت تجاری استفاده شده در رابطه با برند مورد نظر شما کارایی لازم را در رابطه با رساندن مفهوم مورد نظر شما نداشته است. که در صورت نیاز به تغییر برند برای دستیابی به اهداف خود باشید لازم است تا به مواردی که در ادامه به آن اشاره می کنیم دقت لازم را داشته باشید.

شکل قدیمی یک لوگو نیز می تواند دلیلی برای تغییر علامت تجاری به شمار بیاید.از این رو در صورتی که علامت تجاری شما تغییراتی در آن ایجاد شده است.نیاز به ثبت رسمی آن دارید کارهای لازم را جهت تغییر آن با توجه به نکاتی که در ادامه به صورت مختصر به آن اشاره خواهیم کرد انجام دهید تا به نتیجه مطلوب خود برسید. در صورتی که تغییراتی که در لوگو خود اعمال می کنید شامل حروف باشد می بایست دو مرتبه مراحلی را در اداره مالکیت پشت سر گذاشته و تقاضانامه هایی را تکمیل کنید.سپس به اداره مربوط ارائه دهید. نکته ای که در این جا باید به آن اشاره کنید این است که مراحل به دقت پشت سرگذاشته شود و تمامی نکات لازم در آن رعایت شود.

 

 

سخن آخر

در این مقاله به نکات مهمی در رابطه با اضافه کالا برند و تغییرات لوگو پرداختیم . اشاره ای مختصر به مدارک و شرایط لازم برای انجام این امور خدمت اشاره کردیم.اما همانند سایر مسائل این مورد نیز جزئیاتی داشته که باید به آن توجه لازم را داشت. می توانید با متخصصین و مشاورین ما در تماس باشید . تمامی نکات و راهنمایی لازم در رابطه با این موضوع را از ما دریافت کنید.

مدارکی که در بخش های بالا به آن اشاره داشتیم را تکمیل کرده و شرایط را مطالعه کنید.تا بتوانید آگاهی لازم را در این رابطه دریافت کنید. در مرحله بعدی می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.تا بتوانید از اولین مرحله تا مراحل آخر را بدون هیچ عیب و نقصی پیش ببرید.

 

 

 

ثبت علائم تجاری,ثبت علامت, 09123707174,ثبت علائم تجاری,فروش علامت تجاری,خرید علامت تجاری,ثبت برند,فروش برند,ثبت برند