مقالات علمی ثبت علامت تجاري ،مقالات ثبت برند تجاری، مدیریت فروش، 09123707174،مدیریت بازاریابی، فنون مذاکره، اصول بازاریابی، اهداف نام تجاری، برند، مزایا، بازاریابی، چگونگی موفقیت، بازار، مارکت، نام تجاری، علائم تجاری، برند، لوگو، اسم تجاری، نشان تجاری، اصول مدیریت، بازار هدف، محصول ، محصولات، کالا، برندسازی، پرورش برند، بازارسازی، افزایش فروش، تبلیغات هوش مصنوعی یا انسان، کدام قاضی بهتری است؟ > پایگاه تخصصی ثبت و خرید و فروش برند تجاری، وکالت در مالکیت معنوی، کارشناس رسمی دادگستری
يکشنبه 18 شهريور 1403      03:06
 
 
لینک


 

ثبت برند تجاری





آمار بازدید
منوی داخلی
خانه
کارشناس رسمی
ترخیص کالا،بازرگانی
خدمات ثبتی و حقوقی
مقالات
برگزیده
تالار گفتگو
تماس با ما
Customs Clearance
International Reg
مقالات
23

هوش مصنوعی یا انسان، کدام قاضی بهتری است؟

 

استفاده از هوش مصنوعی در سیستم‌های قضایی جهان رایج شده و به سرعت در حال افزایش است. هوش مصنوعی به سامانه‌هایی گفته می‌شود که می‌توانند واکنش‌هایی مشابه رفتار‌های هوشمند انسانی از جمله درک شرایط پیچیده، شبیه‌سازی فرآیند‌های تفکری و شیوه‌های استدلالی انسانی و پاسخ موفق به آنها، یادگیری و توانایی کسب دانش و استدلال برای حل مسائل را داشته باشند.

 
هرچند بهره‌گیری از تکنولوژی در دادگاه‌ها فواید بسیاری دارد از جمله عدم داشتن تعصب در تصمیم‌گیری‌های قضایی و مصونیت از تخلفاتی نظیر رشوه، اما آیا می‌توان از آن‌ها برای جایگزینی کامل با انسان در سیستم قضایی استفاده کرد؟ چگونه می‌توان بر آن‌ها نظارت کرد؟ یا تصمیمات آن‌ها را مورد اعتراض قرار داد؟
قضات انسانی در تصمیم‌گیری ارجحیت دارند یا قضات هوشمند؟
 
 
به نظر می‌رسد از هوش مصنوعی می‌توان برای بهبود و سرعت تصمیم‌گیری‌ها در سیستم قضایی استفاده کرد، اما نمی‌توان برای تصمیمات نهایی و تعیین مجازات از آن‌ها استفاده کرد.
 
این سؤال که هوش مصنوعی می‌تواند جایگزین انسان در قضاوت باشد یا خیر، تا زمانی که تکنولوژی در آینده پیشرفت‌های زیادی در این زمینه نداشته باشد از پاسخی روشن و شفاف محروم خواهد ماند.
 
 
مهدی شکوهی کارشناس رسمی دادگستری امور گمرکی و بازرگانی داخلی و خارجی 09123707174
 
 
 
کارشناس رسمی،کارشناس دادگستری،کارشناس امورگمرکی،کارشناس امور گمرکی،کارشناس رسمی دادگستری،کارشناس رسمی دادگستری گمرکی،کارشناس رسمی گمرکی،کارشناس رسمی امورگمرکی،کارشناس دادگستری گمرک،کارشناس دادگستری بازرگانی، تعرفه کارشناس رسمی، حق الزحمه کارشناسی، هزینه کارشناس رسمی، انتخاب کارشناس رسمی
 
 
 
تعداد امتیازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (48)
RSS comment feed
کد خبر: 19465

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب سایت